Zbog tebe…

daa1d829b56b2bcccd93b3a0e52022a4

Cesto se desava da pojedini ljudi hoce da vam nabiju osecaj krivice iz nekih njima tamo znanih razloga jer su nesto ucinili vama, a vi to zaboga ne vidite, pa se oko toga stvori velika drama, taj se kao oseca povredjenim, a vi bi trebalo da osecate krivicu sto ste ga povredili, to jest ljudi uglavnom osecaju krivicu jer nisu ili ne mogu na brzinu da osveste trenutno datu situaciju.

Takvo stanje mozemo na neki nacin pripisati energetskom vampirizmu ali to nije tema ovog posta.

Pre nekoliko dana da sam sa adsl interneta presao na vipov mi-fi ruter, naime drug mi ga je ponudio po povoljnim uslovima jer u prigradskom naselju u kom on zivi zbog sume u blizini nema dovoljno dobar signal, a meni takva solucija odgovara jer zbog mog posla I Reiki predavanja moram da cesto menjam lokaciju I putujem po ovoj nasoj lepoj zemlji Srbiji, a I sire.
Elem kada mi je doneo taj mali uredjaj uz njega nije doneo odgovarajuci kabl I punjac zbog cega je morao ponovo da ide kuci da donese I te dve neophodne stvari za rad…Posle par dana kada smo se culi da vidi on kako to funkcionise I kada sam ja izrazio nezadovoljstvo jer ne mogu da se najbolje snadjem, da baterija brzo gubi snagu I tako dalje, krece napad na mene kako je on morao “zbog mene” da ide dva puta I da se vraca I druge slicne optuzbe. Ja sam rekao stani, nisi se ti vracao zbog mene, vec zbog sopstvene ne paznje, brzopletosti I neodgovornosti…i ne nabijaj meni osecaj krivice za sopstvenu neodgovornost, na sta se on u trenutku izduvao kao balon I prekinuo kako verbalni tako I energetski napad.

Ne dozvolite da ljudi svaljuju ne potrebnu krivicu na vas, zbog sopstvenih ne uspeha , neodgovornosti ili zbog cistog svesnog ili ne svesnog energetskog vampirizma I oduzimanja energije. Takodje obratite paznju da li se vi na takav nacin obracate drugim ljudima I to pocistite iz svoje svesti i uklonite takve obrasce ponasanja. Jer na ovom svetu uglavnom svi konflikti se svode na kradju energije.

Da bi ste osnazili sebe I svoj duh, u tome vam moze pomoci knjiga:

4 Sporazuma sa samim sobom-Don Miguel Ruiz (Knjigu mozete pogledati na linku ispod)

don-miguel-ruiz-cetiri-sporazuma

S postovanjem

Milan S. Marinkovic

Постави коментар