Reiki energija I obilje (novac)

181abundance

 

Živimo u materijalnom svetu i kao takvima novac nam je potreban.  Treba platiti stanarinu, komunalne usluge, kupiti hranu, odeću, izaći sa prijateljima na piće, putovati….

Da bi imali obilje u životu, treba te biti otvoreni u tom pravcu i nadasve spremni prihvatiti obilje, bez onih negacija kako je novac prljav, to nipošto.

Evo ukratko kako sam ja otvorio put obilja u svom životu, potrebno je da ste Reiki prakticar mada i ne mora.

Sastavite listu želja uključujući i svoje osobine koje bi želeli da imate, ako ste Reikista otvorite kanal i iznad liste nacrtajte simbole, najvise simbola S1(to je onaj simbol koji Novak Đoković ima na patikama), zatim procitajte molitvu(nista bez molitve) :

Bože,  učini što više osoba u mojoj okolini bogatim i uspešnim, neka imaju što više duhovnog i materijalnog bogastva, ispuni sve njihove želje i potrebe i učini me srećnim i radosnim zbog njihove sreće.

Bože, pomozi mojim roditeljima i spusti na njih plimu izobilja, zdravlja i svoje milosti.

Bože, učini mene spremnim prihvatiti ogromnost bogastva i daj mi moć da pravilno koristim novac.

Otvori vrata mog duha za veličanstveno obilje koje mi nudiš i koje je oduvek tu, samo ga nisam znao prepoznati. Vodi me mojim stopalima u Tvoju neiscrpnu riznicu. Neka moja stopala budu Tvija, a Tvoja moja. Amin.

Napomena: Dok čitate molitvu vizualizujte je u svom umu, takođe i afirmacije koje slede!

Ja sam sada spreman/na prihvatiti neizmerno materijalno i duhovno bogastvo.

Ja sam kreator/ka siromaštva i bogastva. Ja odlučno otpuštam grč kojim sam sebe držao/la u siromaštvu i neznanju i otvaram svoje srce da prihvatim sve izobilje koje mi je na raspolaganju.

Ja prestajem obmanjivati sebe i prihvatam da je moj neuspeh(siromaštvo) moja vlastita kreacija. Sada kreiram bogastvo i uspeh, bogastvo i uspeh, bogastvo i uspeh.

Ja sam spreman/na da dajem i što više dajem to mi se više vraća. Što više dajem, to više imam novca i svega što mi je potrebno.

Oduvek i zauvek privlačim sve što poželim i bivam privučen svemu  što zaželim.

Ja stalno doprinosim uspehu drugih i to me čini srećnim.

Meni dolaze raznovrsna bogastva bez ikakog napora.

Meni novac dolazi sa svih strana iz poznatih i nepoznatih izvora.

Moji prihodi se stalno ućavaju.

Bogastvo i obilje me prate i pronalaze uvek i gde god se nalazim, u stanju budnosti i spavanja.

Ja sam srećan/na i bogat/a. Posežem za Božanskim izobiljem koje je svuda oko mene.

 

Kada sastavljate listu želja budite realni i konkretni, univerzum prepoznaje samo konkretne i realne želje, zašto vam to pišem, pa ispričala mi je prijateljica (poznati reiki terapeut i učitelj) priču jednog dečka koji verovatno svoje želje nije formulisao onako kako treba, te je zaželeo da postane poznat, zaposli se u biblioteci i napiše svoju knjigu. Postao je poznat učešćem u nekom tv rijalitiju, zatim mu se dogodila nesreća koja ga je odvela u zatvor gde je počeo da radi u zatvorskoj biblioteci, a tamo je napisao i svoju knjigu. Zato otvorite četvore oči kada želite nešto, neka to bude realno, lakše ostvarivo i neka sve bude po Božijoj volji.

 

S ljubavlju i poštovanjem

Usui Shiki Ryoho Učitelj Milan Marinković

3 мишљења на „Reiki energija I obilje (novac)

Постави коментар